perjantai 22. maaliskuuta 2013

Perjantain kauhua

Tämä ei mitenkään ole lapsiaiheinen kirjoitus...

Hippo ja kulta katsoivat juuri Sinister nimisen elokuvan. HYI, IIIK ja AARGH! Mitähän Hipon ensi yön unista oikein tulee.

Pitkästä aikaa oikeasti selkäpiitä karmiva kauhuelokuva... Hippo suosittelee heikkohermoisten skippaavan tämän elokuvan kokonaan.




Eli kauhun ystävät, popparit kulhoon ja katsomaan tämä elokuva jos se on jäänyt välistä...

Nyt Hippo painuu katsomaan jotain kevyttä viihdeohjelmaa ennen pään painamista tyynyyn. Siis vielä kerran, HYI ETTÄ!


5 kommenttia:

  1. Olen katsonut tuosta leffasta trailerin ja hyihirvitys! Houkuttaisi katsoa mutta toisaalta taas, olen niin pissahousu kuin ihminen vain olla voi, joten ehkei ole ihan mun silmilleni tarkoitettua materiaalia :DD

    VastaaPoista
  2. mä oon ehkä 2 kertaa elämäni aikana kattonut kauhuleffan, must ne on vaan niin pelottavia kaikki:)

    VastaaPoista
  3. Telkkarissa pyörii traileri jostain uutuusleffasta. Joku äitiin liittyvä se oli, nimeltään tais olla Mama. Pelkän trailerinkin katsominen karmaisi. Oon kyllä siitä kumma, et pelkään kauhuleffoja ja katselen niitä tyynyn takaa, mut silti niitä on ihan pakko katsoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen nimi on tosiaan Mama. Pitää kyllä mennä katsomaan kyseinen elokuva =)

      Poista
  4. Katsottiin tää miehen kans pari viikkoa sitten ja täytyy sanoa että oli kyllä yksi kamalimmista ikinä näkemistäni elokuvista. Ei meinannut yöllä uskaltaa vessaan mennä.

    VastaaPoista