perjantai 27. syyskuuta 2013

Ituhippi

Ituhippi oon (maalaispoika oon)

Mä ituhippi oon
Ja panen suolaa mun kainaloon
Se on hyvin toimiva yhtälö ou
Mä ituhippi oon
Mä luonnonlapsi oon

Mä siirryin bingosta Hyvikseen
Ja panin bingot pakettiin
Nyt luonnonlapsi oon
Mä ituhippi oon

Oon täällä lapsi tuotteiden vihreiden
Ja syön vain tofua
Tapa hurjien piipertäjien lujien
On syödä seitania ou

Mä ituhippi oon
Mä lähden tästä dyykkaanaan
Se on hyvin vihreä ilmiö ou
Mä ituhippi oon
Mä luonnonlapsi oon

Minut sisään ajettiin
Tänne luonnollisuussysteemiin ou
Mä ituhippi oon
Mä luonnonlapsi oon

Mä ituhippi oon
Mä pistän suolaa mun kainaloon
Se on hyvin toimiva yhtälö ou
Mä luonnonlapsi oon

Kyllä kemikaalit on unohdettu kokonaan
Niiden kautta allergiaa saan
Koskahan ihoon atooppiseen
mömmö ei  sovi alkuunkaan

Ituhippi oon
Kai miehet rakastuu luonnollisuuteen
Se on normaali ilmiö ou
Mä ituhippi oon
Mä luonnonlapsi oon


Mä ituhippi oon





Kiitos Kullalle, joka jaksaa aina kuunnella Hipon uusia löydöksiä, käydä Ruohonjuuresta ostamassa kestositeitä koko perheen voimin ja joka on pidemmän ajan syönyt lisäravinteita kiltisti, Olet ihku!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti